понеділок, 20 січня 2014 р.

Модуль 1. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…

Як я можу формувати у своїх студентів навички мислення високого ріdня. Більше дізнатися про навички ХХІ століття. Навчитися правильно створювати портфоліо, використовувати проектні технології, щоб у подальшому навчати студентів використовувати проектні технології для формування в учнів навичок ХХІ століття.

Складним здається матеріал про оцінювання учнів,  фасилітацію засобами ІКТ.


Маю на тренінгу дати для себе відповіді на наступні питання

Як під час навчання поставити перед собою цілі, які реально можна досягти на тренінгу та продовжувати реалізовувати після нього?

 Як мої цілі навчання на тренінгу допоможуть мені вдосконалити власний педагогічний досвід?

• Як чіткі й конкретні власні цілі допоможуть мені цілеспрямовано навчатися на тренінгу?

• Як ресурси програми допоможуть мені підвищити професійний рівень?

Створили  власну Вікі-сторінку, блог, подивилися, як зручно робити помітки в е-посібнику  за 10 версією.  Дуже корисна річ.  Нотатки в посібнику зберігаються  файл-зберегти назва прізвище.  Потім, коли знову завантажуємо посібник, то завантажуємо нотатки.  Далі продовжуємо писати.

А також сподобалося як з е-довідника викликати контекстне меню, щоб удосконалювати навички з ІКТ.








Улыбающиеся дети

2 коментарі:

  1. Вітаю, Тетяно! Дуже добре, що Ви намагаєтеся усвідомити питання, поставлені перед Вами, та відповіді на них. Але ж з усього написаного бачу лише одну ціль: "навчити студентів використовувати проектні технології для формування в учнів навичок ХХІ століття". Проте чи досяжна вона під час Вашого навчання на тренінгу? Ви спілкуватиметеся із студентами?

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Анно. Дійсно, щоб цілі були досяжними, їх потрібно формулювати конкретніше.

    ВідповістиВидалити