Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…
Сподобалося, що представляли змістові питання як фундамент будиночка, який будуємо, тематичні, як стіни, колони. А ключове об"єднує все як дах будинку.
А ще "уяснила" таку особливість теперішньої версії 10. План вивчення теми один для всіх
А особливості створення груп такі, що тепер нема "математиків-теоретиків", "розповідачів" тощо.
В кожній групі є теоретики, які ознайомлять інших з теорією. Знання всіх мають відповідати стандарту. Тобто, якщо досліджують стійкість відносних частот, то кожна група, але в різних варіантах. Одні для підкидання монет, інші для підкидання кубиків.
Якщо моделі-рівняння, то всі вивчають алгоритми складання моделей. А потім кожен всю практику розробляє, свою модель складає.
Ще приємно вразило те, що виявляється у теперішній 10-ій версії для навчання всіх учнів розглядають математичне опрацювання результатів досліджень з використанням таблиць Google. Так що приходить до наших можновладців розуміння того, що у наш час математику хоча б на елементарному рівні треба знати кожному!
Сподобалося, що представляли змістові питання як фундамент будиночка, який будуємо, тематичні, як стіни, колони. А ключове об"єднує все як дах будинку.
А ще "уяснила" таку особливість теперішньої версії 10. План вивчення теми один для всіх
А особливості створення груп такі, що тепер нема "математиків-теоретиків", "розповідачів" тощо.
В кожній групі є теоретики, які ознайомлять інших з теорією. Знання всіх мають відповідати стандарту. Тобто, якщо досліджують стійкість відносних частот, то кожна група, але в різних варіантах. Одні для підкидання монет, інші для підкидання кубиків.
Якщо моделі-рівняння, то всі вивчають алгоритми складання моделей. А потім кожен всю практику розробляє, свою модель складає.
Ще приємно вразило те, що виявляється у теперішній 10-ій версії для навчання всіх учнів розглядають математичне опрацювання результатів досліджень з використанням таблиць Google. Так що приходить до наших можновладців розуміння того, що у наш час математику хоча б на елементарному рівні треба знати кожному!
![]() |
Розглянуто модель зв'язку між Х та У, зроблено опитування, складено рівняння регресії. |
Дуже несподівані зміни у програмі, особливо з приводу роботи різних груп.
ВідповістиВидалити