вівторок, 21 січня 2014 р.

Модуль 3. Дослідження в навчальних проектах.

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме…


Сподобалося, що представляли змістові питання як фундамент будиночка, який будуємо, тематичні, як стіни, колони. А ключове об"єднує все як дах будинку.

А ще "уяснила"  таку особливість  теперішньої версії 10.   План вивчення теми один для всіх
А особливості створення груп такі, що тепер нема "математиків-теоретиків",   "розповідачів" тощо.

В кожній групі є  теоретики, які ознайомлять інших з теорією.  Знання всіх мають відповідати стандарту.   Тобто, якщо досліджують стійкість відносних частот, то кожна група, але в різних варіантах.  Одні для підкидання монет, інші для підкидання кубиків.

Якщо моделі-рівняння, то всі  вивчають алгоритми складання моделей. А потім кожен всю практику розробляє, свою модель складає.

Ще приємно вразило те, що виявляється у теперішній 10-ій версії  для навчання всіх учнів розглядають математичне опрацювання результатів досліджень  з використанням таблиць Google.  Так що приходить до наших можновладців розуміння того, що у наш час математику хоча б на елементарному рівні треба знати кожному!
Розглянуто модель зв'язку між Х та У, зроблено опитування, складено рівняння регресії.


1 коментар:

  1. Дуже несподівані зміни у програмі, особливо з приводу роботи різних груп.

    ВідповістиВидалити