Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті.
З"ясувала для себе відмінності у призначенні презентації для презентування проекту за темою. Дещо несподіваним було для мене дізнатися, що тепер вчитель не повинен чітко прописувати у презентації завдання для учнів. Можуть бути підказки, а планувати діяльність повинні вже самі учні. Може ми мало надаємо повноважень своїм дітям, учням, студентам? Може й дійсно забагато за них вирішуємо? А таким чином недооцінюємо їх організаторські здібності?
З'ясувала , що розубратися в оцінюванні в 10-ій версії набагато складніше. А ще мабуть буде важче, щоб потім самому цьому слідувати. Мабуть найважче буде перемогти себе..
Отже, тут є
Вхідне оцінювання за навчальними потребами
Поточне оцінювання
Підсумкове оцінювання
Розібралася (я так думаю), в чому суть таблиці З-Х-Д (знаю, хочу дізнатися, дізнався). Ще було б непогано розібратися з так званим "асоціативним кущем". Це слово сполучення я вже чула на семінарі від криворізьких вчителів. Виявляється вони часто це використовують.
Досить поки що складно розібратися з навчальними стратегіями, стратегіями оцінювання., але це потрібно зробити, якщо хочемо називатися сучасними вчителями.
Стратегії оцінювання
Оцінювання проектів
Уже працюю над розробкою портфоліо. Шукаю рівняння гармонії між зростом, вагою, довжиною стопи. А все тому, що Вінні-Пух застряг у дверях!
З"ясувала для себе відмінності у призначенні презентації для презентування проекту за темою. Дещо несподіваним було для мене дізнатися, що тепер вчитель не повинен чітко прописувати у презентації завдання для учнів. Можуть бути підказки, а планувати діяльність повинні вже самі учні. Може ми мало надаємо повноважень своїм дітям, учням, студентам? Може й дійсно забагато за них вирішуємо? А таким чином недооцінюємо їх організаторські здібності?
З'ясувала , що розубратися в оцінюванні в 10-ій версії набагато складніше. А ще мабуть буде важче, щоб потім самому цьому слідувати. Мабуть найважче буде перемогти себе..
Отже, тут є
Вхідне оцінювання за навчальними потребами
Поточне оцінювання
Підсумкове оцінювання
Розібралася (я так думаю), в чому суть таблиці З-Х-Д (знаю, хочу дізнатися, дізнався). Ще було б непогано розібратися з так званим "асоціативним кущем". Це слово сполучення я вже чула на семінарі від криворізьких вчителів. Виявляється вони часто це використовують.
Досить поки що складно розібратися з навчальними стратегіями, стратегіями оцінювання., але це потрібно зробити, якщо хочемо називатися сучасними вчителями.
Стратегії оцінювання
Оцінювання проектів
Уже працюю над розробкою портфоліо. Шукаю рівняння гармонії між зростом, вагою, довжиною стопи. А все тому, що Вінні-Пух застряг у дверях!
Ох, цей Вінні-Пух! Задав усім мороки!
ВідповістиВидалитиА ще у мене Жираф...
ВідповістиВидалити