вівторок, 21 січня 2014 р.

Модуль 4. Формуюче оцінювання

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті.

З"ясувала для себе відмінності у призначенні презентації для презентування проекту за темою. Дещо несподіваним було для мене дізнатися, що тепер вчитель не повинен чітко прописувати у презентації  завдання для учнів.  Можуть бути підказки, а планувати діяльність повинні вже самі учні. Може ми мало надаємо повноважень своїм дітям, учням, студентам? Може й дійсно забагато за них вирішуємо? А таким чином недооцінюємо їх організаторські здібності?

З'ясувала , що розубратися в оцінюванні в 10-ій версії  набагато складніше. А ще мабуть буде важче, щоб потім самому цьому слідувати.  Мабуть найважче буде перемогти себе..
Отже, тут є
Вхідне оцінювання  за навчальними потребами
Поточне оцінювання
Підсумкове оцінювання
Розібралася (я так думаю), в чому суть таблиці З-Х-Д (знаю, хочу дізнатися, дізнався). Ще було б непогано розібратися з так званим "асоціативним кущем". Це слово сполучення я вже чула на семінарі від криворізьких вчителів. Виявляється вони часто це використовують.

Досить поки що складно розібратися з навчальними стратегіями, стратегіями оцінювання., але це потрібно зробити, якщо хочемо називатися сучасними вчителями.

Стратегії оцінювання 

Оцінювання проектів

Уже працюю над розробкою портфоліо. Шукаю рівняння гармонії між зростом, вагою, довжиною стопи. А все тому,  що Вінні-Пух застряг у дверях!







2 коментарі: