середу, 22 січня 2014 р.

Модуль 6. Співробітництво на основі ВЕБ.2.0



Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів.

Чесно кажучи, таке відчуття, що ти постійно біжиш за поїздом, який ось-ось сховається за горизонтом.   І далі технології розвиватимуться не менш стрімко.  Для вчителя важливо, щоб у цих питаннях не плентатися за учнями,  а хоча б бігти поряд. А взагалі-то краще б на крок уперед.

Мої учні "досліджують" звязок між зростом і вагою. Учні створили опитувальник і збирають дані, використовуючи Інтернет

Переглянули фільм про навчання учнів з використанням сучасних технічних засобів.  Як у казці...  Вражаюче.  Особливо шикарна мультимедійна дошка.


Створили вікі-сторінку, дізналися, як на сторінці створювати таблички.
Спдобалося працювати у команді.

Щоб вбудувати форму у блог, спочатку треба відправити, далі скопіювати HTML-код,  вписати всередину згенерованого  коду HTML.  Можна змінити ширину.

Крик душі.
У гуртожитку нема інтернету . Кошмар!!! Нічого не встигаю.




2 коментарі:

  1. Тетяно, а спробуйте в наступному дописі не просто перерахувати те, що відбувалося на тренінгу, а писати про те, що вас вразило, сподобалося, давалося легко... що здивувало, примусило замислитися, поставити під сумнів, які запитання виникли.
    І коли ви почнете так писати, у вас рука не підніметься написати "ми створили", "ми написали" і т.д. Ви писатимете "я створила", "я написала", оскільки це будуть саме ваші думки та переконання, чи не так?

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Анно! Особливо складно розібратися з усіма формами для оцінювання. А ще складніше застосовувати це у власній роботі.

    ВідповістиВидалити