Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів.
Чесно кажучи, таке відчуття, що ти постійно біжиш за поїздом, який ось-ось сховається за горизонтом. І далі технології розвиватимуться не менш стрімко. Для вчителя важливо, щоб у цих питаннях не плентатися за учнями, а хоча б бігти поряд. А взагалі-то краще б на крок уперед.
Мої учні "досліджують" звязок між зростом і вагою. Учні створили опитувальник і збирають дані, використовуючи Інтернет
Переглянули фільм про навчання учнів з використанням сучасних технічних засобів. Як у казці... Вражаюче. Особливо шикарна мультимедійна дошка.
Створили вікі-сторінку, дізналися, як на сторінці створювати таблички.
Спдобалося працювати у команді.
Щоб вбудувати форму у блог, спочатку треба відправити, далі скопіювати HTML-код, вписати всередину згенерованого коду HTML. Можна змінити ширину.
У гуртожитку нема інтернету . Кошмар!!! Нічого не встигаю.
Тетяно, а спробуйте в наступному дописі не просто перерахувати те, що відбувалося на тренінгу, а писати про те, що вас вразило, сподобалося, давалося легко... що здивувало, примусило замислитися, поставити під сумнів, які запитання виникли.
ВідповістиВидалитиІ коли ви почнете так писати, у вас рука не підніметься написати "ми створили", "ми написали" і т.д. Ви писатимете "я створила", "я написала", оскільки це будуть саме ваші думки та переконання, чи не так?
Дякую, Анно! Особливо складно розібратися з усіма формами для оцінювання. А ще складніше застосовувати це у власній роботі.
ВідповістиВидалити