пʼятниця, 24 січня 2014 р.

Модуль 9. Диференціація навчання

Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання
У цьому модулі я відкрила для себе багато нового, а ще більше поствила звдань розібратися з цими матеріалами та розпочати їх активніше використовувати у навчанні студентів.
Учням з обмеженими можливостями буде надано додатковий час для виконання окремих завдань, змінені та уточнені цілі навчання, модифіковані завдання, об’єднання в групи за особливими критеріями, календарі із термінами на виконання завдань, адаптовані до їх потреб, спеціальні методи чи технології, а також підтримка спеціалістів (психологів, лікарів тощо) або учнів-консультантів.Враховувати візуальну, акустичну і кінестетичну навчальні стратегії; особливості навчання, що визначаються відмінностями в роботі лівої/правої півкуль мозку; множинні типи інтелекту Говарда ГарднераУчням доцільно надати перелік спеціальних ресурсів, які вони будуть використовувати. Усним опитуванням можна замінити письмову роботу.Обдаровані учні.Додаткове дослідження залежностей між випадковими величинами на виявлення квадратичної. Це складніші завдання,  що потребують поглибленого вивчення, продовження дослідження споріднених тем на вибір учня, а також довготривалі  завдання чи проекти, завдання на синтез, аналіз. Учні отримають  додаткові завдання,  включаючи самостійні дослідження, незалежне самостійне вивчення, різноманітні варіанти.















Немає коментарів:

Дописати коментар