На цьому занятті я переконалася, що існують десятки вже розроблених форм для оцінювання навчання учнів, в тому числі самооцінювальння. Це я зясувала, зареєструвавшись нарешті на робочому місці iteach.com.ua.
Заняття все ж посіяло у мене сумніви, чи зможу я все це правильно вдома подати своїм колегам. Може, дійсно, що робота в команді разом з ними допоможе розвіяти ці сумніви.
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
Заняття все ж посіяло у мене сумніви, чи зможу я все це правильно вдома подати своїм колегам. Може, дійсно, що робота в команді разом з ними допоможе розвіяти ці сумніви.

- оцінювання учнів на кожному етапі проекту;
- оцінювання всіх умінь і навичок, які заявлені у навчальних цілях;
- для визначення розуміння учнями теми та її зв'язків з іншими темами курсу передбачено проводити підсумкове оцінювання;
- оцінювання не обов'язково повинне виражатися у вигляді певної кількості балів, оцінка учня може бути вербальною;
- оцінка обов'язково повинна бути стимулюючою тазаохочуючою навіть тоді, коли вона виражена невисоким балом.
Думай не лише про роботу. Спробуй поєднати сьогоднішній матеріал. Спечи і оціни!!!!
ВідповістиВидалити1 стакан цукру,
1,5 стакана муки,
100 г какао,
1/3 олії
1 ст кави міцної
1 ч.л соди
1 ч.л оцту
Консистенція тіста, як на бесквіт
Випікати 40 хв на 180 градусів
Мій блог :
http://mayyafedorets.blogspot.com/
Дякую, Майя! Обов"язково скористаюся і порадою з приводу навчання, і запропонованим рецептом.
Видалити