четвер, 23 січня 2014 р.

Модуль 8. Оцінювання діяльності учнів у проекті. Рефлексія

На цьому занятті  я переконалася, що існують десятки вже розроблених форм для оцінювання  навчання учнів, в тому числі самооцінювальння.   Це я зясувала, зареєструвавшись нарешті на робочому місці  iteach.com.ua.

Заняття все ж посіяло у мене сумніви, чи зможу я все це правильно вдома подати своїм колегам. Може, дійсно, що робота в команді разом з ними допоможе розвіяти ці сумніви.

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: 

  • оцінювання учнів на кожному етапі проекту; 
  • оцінювання всіх умінь і навичок, які заявлені у навчальних цілях;
  • для визначення розуміння учнями теми та її зв'язків з іншими темами курсу передбачено проводити підсумкове оцінювання; 
  • оцінювання не обов'язково повинне виражатися у вигляді певної кількості балів, оцінка учня може бути вербальною; 
  • оцінка обов'язково повинна бути стимулюючою тазаохочуючою навіть тоді, коли вона виражена невисоким балом.


2 коментарі:

  1. Думай не лише про роботу. Спробуй поєднати сьогоднішній матеріал. Спечи і оціни!!!!

    1 стакан цукру,
    1,5 стакана муки,
    100 г какао,
    1/3 олії
    1 ст кави міцної
    1 ч.л соди
    1 ч.л оцту
    Консистенція тіста, як на бесквіт
    Випікати 40 хв на 180 градусів

    Мій блог :
    http://mayyafedorets.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Майя! Обов"язково скористаюся і порадою з приводу навчання, і запропонованим рецептом.

      Видалити